Reminder April Challenge

Hallo Allemaal.

Op de valreep laat ik jullie een reminder zien voor de challenge.
De challenge is maak een mannenkaart.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Marco omdat hij 50 is geworden.
Hij gaf een feest en het was er super gezellig.
Bij een feest hoort dan ook een mooie bijzondere kaart.


Ik heb donker blauw linnen karton gebruikt.
En design papier van Maja Design.


En de leeftijd mag genoemd worden he!
Daar mag je best trots op zijn.


De kaart word met een gesp bij elkaar gehouden.
Deze is gemaakt met een stans van CraftEmotions.
Daarna heb ik de gesp bewerkt met zilver wax.


Dit is de binnenkant van de kaart.
Aan de linker kant heb ik het papier omgeslagen.
En daar heb ik een label ingedaan.


De label daar heb ik een foto opgeplakt.
En omdat ze allemaal lid zijn bij een dweilorkest.
Vond ik het leuk om er muziek noten bij op te plakken.


Aan de rechter kant zitten labels.
Daar heb ik teksten op gestempeld met Abraham teksten.


Aan de andere kant heb ik ook woorden opgeplakt.
Met de hoofletter stans van CraftEmotions heb ik letters uitgestanst.
En dan kun je je eigen woorden maken.


Aan de rechterkant heb ik ook een label houder gemaakt.
Op deze label heb ik geen tekst gestempeld.
Zodat je hier je eigen naam en persoonlijke wens op kunt schrijven.

Dit is mijn reminder voor de challenge.
Je kunt vandaag nog mee doen door je kaart hieronder in te leveren.
Of in de facebook groep van Hobbyshop Veldmaat.
Je maakt dan kans op een creatief pakket met een winkelwaarde van € 15,00 euro.

Succes met de challenge.
P.s. morgen begint onze nieuwe challenge.
Doe je dan weer mee??

Groetjes Anneke
DT lid en iegenaar van Hobbyshop Veldmaat.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten