Have a Lovely Day

Goedemorgen allemaal,

In mijn DT-pakket zaten mooie grote vellen van Maja Design - Tropical Garden. Wat een schitterend designpapier is dit. Zulke mooie kleuren en afbeeldingen.

Voor deze kaart heb ik de Vertical Folding Die van Marianne Design gebruikt. Ik heb deze gestanst in een strook cardstock van 30 x 15 cm, deze dubbel gevouwen, daarna heb ik de snijmal met het snijgedeelte op de linker helft gelegd. De rechterkant is een strook van 15 x 16 cm, rillen op 1 cm. De mal op deze strook in het midden gelegd. Heb de mal wel even vastgezet. De smalle strook is aan het rechterpaneel van de kaart geplakt.


 Op het linkerpaneel heb ik de afbeelding van de paarse papegaai heel gelaten, deze in z'n geheel gestanst. Zodat het designpapier van 14 x 14 cm alleen de snijde van de halve ronding krijgt. In de linkerhoek en in de ronding een kleine bloemen toef geplakt. 



Op het rechterpaneel heb ik ook hetzelfde gestanst als de linker. Om de afbeelding heel te laten. Hier in de rechterhoek een bloementoef en wat plakpareltjes.



Op het middenpaneel heb is de tag van Marianne Design gebruikt, deze heb ik wat ingekort. De tekst 'Have a Lovely Day' is de strook dat onderaan het designpapier zit. Ook hier weer een kleine bloementoef.


Zo ziet de kaart eruit als deze is dichtgevouwen, deze past in een envelop van 16 x 16 cm


Alle gebruikte materialen heb ik gelinkt onderin dit bericht. Je komt dan gelijk in de webshop uit. 
Dit was het weer van mijn kant,
Fijne dag,
Groetjes Renate


   
   








2 opmerkingen: