Een kaartje vol geluk



Dag allemaal,

Fijn dat u er bent.

Voor deze creatie heb ik het stencil 
Studiolight Essentials SL 350 gebruikt. 

Deze is in de aanbieding bij ons:



Ben begonnen om het stencil te snijden uit Kraft cardstock.
Het design papier is van Craft O Clock.
Dit is de serie Hello Little Girl.


Het bovenste deel is enkel.
Het onderste deel heb ik 2x gestanst zodat er een label in kan.


Het bijpassende setje met veel elementen erin 
heb ik dan ook graag gebruik van gemaakt.


Hier zitten ook envelopjes in die kunt uitknippen.
Ik heb er geen label ingestopt maar zoals je op de foto ziet 
heb ik er beren ingestopt.



Het onderste gedeelte is dus dubbel zodat hier de label in kan.

Het Kraft cardstock heb ik bewerkt met witte gesso.

Dit stencil kun je ook gebruiken voor een pagina.
Omdat ik dit niet heb gedaan heb ik er een touwtje door  gehaald.

Hoop dat jullie dit bericht met plezier hebt gelezen,
Graag tot over 14 dagen.

Mijn creaties kun je vinden op facebook en
 mijn blog onder de naam Crea Rikie.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.

Createam lid en vrijwilliger bij 
Hobbyshop Veldmaat.




1 opmerking: