My World

 Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een voetbalkaart om te laten zien. heb deze gemaakt met de DDBD mal Slimline Pocket en het DDBD paper pad Voetbal. Onder in dit bericht zijn de artikelen gelinkt naar de webshop.

De tags heb ik gestanst met de MD Craftable Slimline Tags, dit zijn mooie grote tags.


De pocket is geplakt op groen cardstock, deze gemat met wit kraft karton van Craft Emotions. 


De pocket is verhoogd op geplakt, de vierde tags heb ik hier tussen gestoken. 


Ook deze voetballen zaten op het designpapier, deze heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Aan de rand nog een stukje designpapier met een goalprint geplakt, zo lijkt het net alsof de voetballen in de goal geschoten worden.


Op deze foto is dit effect beter te zien.


In de pocket heb ik 3 tags gestoken, deze beplakt met verschillende printjes uit het designpapier. Ook de groene voetballen uitgeknipt en opgeplakt



De tags afgewerkt met de reinforces die bij de mallen van de tags zitten.

Alle gebruikte materialen staan gelinkt, als je op de foto klikt kom je in de webshop.

Dit was mijn kaart die ik vandaag wilde laten zien.
Fijne dag
Groetjes Renate















3 opmerkingen: