Christmas Tree

Goedemorgen allemaal,

op onze teamdag eind juli mochten we ons eigen DT-pakket samen stellen. Deze mal van de Christmas Tree vond ik gelijk geweldig. Onder in dit bericht heb ik een kleine tutorial neergezet hoe deze kaart is gemaakt. Ook de gebruikte materialen staan hier gelinkt naar de webshop.


De basis is gestans met de grote buitenste mal, de mat laag met het mooie Craft O' Clock - Red Mood, het designpapier is van Scrap Boys - Christmas Wishes. Een super mooie combi. Ook de uitgeknipte elementen zitten in het blok van Scrap Boys. 


Ook de tussen stukjes en de achterkant heb ik beplakt met de Craft O' Clock - Red Mood. Vind dit mooi designpapier om mee te matten. 


Hieronder de tutorial hoe ik deze mal heb gebruikt. Je kan je kaart zoveel meer body geven als je deze mal meerdere keren uitstanst. Ik heb dit nu met 4x uitstansen gedaan. 2 of 3 keer uitstansen kan ook. 

De grote buitenste mal heb ik 4x uitgestant, deze gevouwen en gesneden als op de foto.


Nr 1 is gevouwen zo als de mal bedoelt is, hier de 2 delen van nr 2 gelegd zoals op de foto te zien is en vastgeplakt aan de achterkant van het middenstukje van nr 1



Nr 3 ook zo achter nr 1 en 2 gelegt zoals het er op de foto uitziet, de 2 delen en ook deze delen vastgeplakt aan de achterkant van het middenstukje van nr 1


Nr 4 net zo gevouwen als nr 1, deze aan de achterkant van nr 1 geplakt, dit is je standaard. En de achterkant is gelijk afgewerkt. 


Dit was mijn kaart voor vandaag, hoop dat jullie het leuk vinden om er eens een tutorial bij te zien hoe de kaart gemaakt is.

Hieronder vind je nog de gebruikte artikelen, als je op de foto klikt kom je uit in de webshop.
Nog een fijne dag en veel succes met het maken van deze kaart!
Groetjes Renate


      







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten