The best journey takes you home

 Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een planner pagina om te laten zien. Ik kreeg deze mooie mal van Studio Light - Rectangle Planner in mijn DTpakket.

Deze mal heb ik uitgestanst met kraft, hierop designpapier gemat uit het blok van Studio Light - Mixed paper pad nr 162. Hier in zit ook het mooie vel met de luchtballon. Vond dit er wel mooi bij passen.


Op het eerste vel designpapier heb ik zwart cardstock gemat, hier heb ik een rand vanaf gescheurd. Daarop het vel met de luchtballon geplakt.  


De randen heb ik afgezet met Cadence Glitter Champagne.



Ook de reinforcemetns zitten bij deze mooie mallen set. Het plaatje van de wereldbol komt uit het paperpad, hierin zitten knipvellen met plaatjes. Ook heb ik hier gebruik gemaakt van de slimline confetti mal van DDBD. Samen met de distress oxide, faded jeans en black sood.


Ook zat er een pocket in deze mallenset, hier in heb ik drie kaartje uit het papierset gedaan. Deze zijn gemat op zwart cardstock. De zwarte ruiten heb ik aangebracht met DDBD structuurpasta. 


Op deze foto nog even de kaartjes apart uit de pocket. 
Alle materialen die zijn gebruikt link ik hieronder, als je op de foto klikt kom je in de webshop.

Wens jullie nog een fijne dag!
Groetjes Renate




















2 opmerkingen: