Huwelijksalbum

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit doosje met daarin een huwelijksalbum zien. Hierbij heb ik gewerkt met verschillende huwelijksstansen van Craft Emotions.


Ik heb gewerkt met het designpapier Beautiful Day van Scrapboys.


Bovenop het doosje staat het bruidspaar. Deze heb ik gestanst uit meerdere kleuren papier: wit, blauw en een soort huidskleur. De huidskleur is de basis en hierop heb ik het blauwe en witte papier gebruikt als jurk en pak. De haren heb ik getekend.



Op het doosje heb ik ook de zwanen stans gebruikt.
Deze heb met hun snaveltjes naar elkaar toe gezet achter het bruidspaar.



Voorop het doosje heb ik de ringen stans gebruikt. 


De bloemen zijn gemaakt met de stans "kersenbloesem" van Craft & You.
Hieronder zitten takjes die uit het knipvel in het designblokje komen.


Het doosje sluit en opent met een gesp. Ook dit is een stans van Craft Emotions.
Deze heb ik nep gemaakt en met een magneetje sluit het doosje.




In het doosje zit dit albumpje. Ook hier heb ik voorop het bruidspaar verwerkt, maar dan in het wit. 
De tekst komt uit de StudioLight clear stamp Essentials 179. In deze set zitten vele verschillende stempels die goed passen bij een huwelijk. Het album sluit met een lintje.


Aan de binnenkant zit een kleine pocket.


Hierachter zitten twee kleine labeltjes die uit het paperpad komen.
De teksten achterop komen uit de stempelset van StudioLight.




Rechts is ruimte voor een fotootje en de rest van de pagina is versierd met de zwaan en met enkele hartjes. De stempel is wederom van StudioLight.


En dan zijn dit de eerste pagina's in zijn geheel.


Ook op de volgende pagina zijn stempels uit deze set verwerkt.


Links is er weer ruimte voor een foto en hierbij heb ik een bloem uit het knipvel gebruikt.


Rechts is ook ruimte voor een foto en met enkele vlindertjes en hartjes heb ik de pagina afgemaakt.


De volgende pagina geeft ook weer ruimte voor foto's.


Met enkele knipplaatjes en stansjes zijn de pagina's afgewerkt.


En dan zijn we alweer op de laatste pagina's.


Links is ruimte voor een foto en hierbij heb ik de stans "Just Married" gebruikt.
Rechts is weer een pocket.



In deze pocket zit een kaartje met een mooie tekst van StudioLight.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





 







2 opmerkingen: