Bloghop Samen Creatief #24

 Welkom bij onze Samen Creatief #24 bloghop.

Deze is voor de allereerste keer live gegeven door Amber.
En wat deed ze het geweldig!!

Nu hebben wij met elkaar de creatie al gemaakt en wij hopen jullie hiermee te inspireren.

Hop van DT naar DT, laat een berichtje achter en maak het rondje af.
Heb je bij iedereen een berichtje achter gelaten (ook in dit bericht),
dan maak je kans op een shop tegoed van 10 euro.

We beginnen bij:












En als laatste
Rikie.




Heel veel succes en plezier met hoppen.
Tot onze volgende samen creatief.

Groetjes namens het gehele team van
Hobbyshop Veldmaat.


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt allemaal zo mooi! Leuke kado's op zich, ik kon alleen niet bij Rikie op haar blog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alle paasmandjes bewonderd en ik denk dat ik er zelf ook nog één ga maken.
    Erg leuk allemaal.
    Bij Rikie kom ik steeds in mijn eigen blogger post terecht. Echt heel vreemd
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo alle dames gehad via omwegen ben ik bij amber en Rikie geweest.
    mooie lieve en gave doosjes zijn er gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.....wat prachtig allemaal!
    Ik heb weer genoten van de bloghop....bedankt dames!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het een leuke bloghop al kon ik niet overal reageren ….wat ik eigenlijk niet snap
    Weer inspiratie opgedaan en als de tijd meezit ga ik het ook maken
    Dank je wel dames en ook voor de duidelijke live-uitzending van iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was weer een leuke bloghop, veel inspiratie opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen