Hippo

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met de Cart Art Scooter en Hippo van Dutch Doobadoo. 


Het nijlpaard heb ik gemaakt met de mal en bij het in elkaar bouwen heb ik de ene poot laten zwaaien. De oren heb ik losjes laten wapperen zodat het lijkt alsof het nijlpaard echt rijdt op de scooter.



De scooter heb ik gemaakt met een basis van zwart cardstock. Hierop het ik de verschillende scooter delen uit het designpapier Kick it van StudioLight geknipt. Hierdoor krijgt de scooter deze vrolijke kleuren.


In de banden van de scooter heb ik een bal uit het designpapier geplakt als binnenste van de velg. 



Achter de scooter hangt dit label met de tekst "Van Harte Gefeliciteerd".
Deze is gemaakt met twee stempelsets van Craft Emotions.
Uit de ene stempelset komt het label en uit de andere set de tekst.
Het label zweeft achter de scooter door middel van een dun strookje designpapier.



En dan is dit mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.













  


1 opmerking: