Little and sweet

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met de Crafty kit Stay Cool van Dutch Doobadoo. Dit heb ik gecombineerd met Card Art Aardbei van Dutch Doobadoo.

Het kroontje van de aardbei heb ik gemaakt met groen designpapier, maar ook met groen cardstock.

Uit de crafty kit komen ook de leuke fruitjes.
Deze heb ik uit een uitdrukvel gehaald. Ook de tekst komt uit dit uitdrukvel.

 

In de aardbei heb ik een pocket gemaakt. Hierin zitten twee labels verwerkt.

Deze twee labels kunnen dus ook uit de aardbei gehaald worden.

 

Een van deze labels heb ik bewerkt met de mask slimline aardbei van Dutch Doobadoo. Hiermee heb ik eerst de rode aardbei gemaakt en vervolgens het groene takje erop.


En dan is dit mijn kaart geworden.




Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 











1 opmerking: