Beertje Paraplu

 Goedemorgen Allemaal.

Vandaag laat ik jullie mijn beertjes zien in een paraplu.
Ze zijn aan het vliegen en zwaaien naar de mensen beneden hun.


Ik heb hier het design papier Craft OClock Hello Little Girl gebruikt.
En ik heb er een heerljik zoet kaartje van gemaakt.


De beertjes zijn van Studio Light Craftlab CCL-FR-CD155.
En Ria Lansink is geweest in mijn winkel en heeft laten zien hoe je gezichtjes kunt maken.
Dat kon ik hier ook heel goed bij gebruiken.
En wat is dit toch leuk om te maken en te zien hoe je beertje groeit.


Het beertje aan de rechterkant houd zich goed vast aan de paraplu.


Deze vrolijke beer zwaait naar iedereen die ze tegen komen.


De beer rechts heeft ook een paar schoentjes vast.
De leuke schoentjes komt uit de set extra's to cut van Hello Little Girl.


De onderkant heb ik ook een beetje versierd.
En het kroontje in de set vond ik geweldig.


En  ze nemen ook cadeautjes mee.
Die ze gaan weggeven als ze zijn geland.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn creatie.
Ik wens iedereen een fijne dag!

Groetjes van Anneke.
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 




2 opmerkingen: