Samen Creatief #24 Uitwerking

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag mijn creatie zien waar ik aan heb gewerkt tijdens Samen Creatief#24.
Je kunt de video nog terugkijken op Youtube



Hierbij heb ik gewerkt met het pakketje dat speciaal voor deze Samen Creatief is samengesteld.



Alle pockets heb ik bewerkt met knipplaatjes uit het Paperpad Sweet Childhood, dat in het pakketje zit.


De labeltjes vond ik zo leuk, dat ik hier niks op heb gemaakt.
Aan de achterkant kun je een wens zetten voor de ontvanger van dit mandje.


Langs de randjes van het mandje heb ik gras met bloemen en verstopte eitjes gemaakt. Dit komt uit de Sweet Stories die 207 van StudioLight.


Bovenop het mandje zit een vlinder.
Dit is een stempel van StudioLight.


De letters bovenop heb ik met een klein hulpstukje aan de achterkant vastgezet.
De letters zelf zijn gemaakt met de alfabet stans van Craft Emotions.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 




2 opmerkingen:

  1. Superleuk mandje, mijn model staat ook op tafel te pronken , groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Amber, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen