Plannerpagina

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een plannerpagina laten zien die ik gemaakt heb met een stanzenset van Studio Light.

De pagina heb ik uitgestanst met een stans van Studiolight.
Voor de basis heb ik kraft krijtwit gebruikt. Dit steekt mooi af bij het roze dessinpapier van Craft O' Clock. In het midden heb ik een slimlinestans van Marianne Design gebruikt.

De plaatjes zijn van Piatek. Zo zie je dat je prima verschillende merken kunt combineren. Als de kleuren maar bij elkaar passen. In de brievenbus heb ik een klein sneetje gemaakt en hier een briefkaart in geplakt.


Prachtig toch deze bloementoef?


De rand van de plannerstans is zo mooi.

En dan de gaatjes nog netjes afgewerkt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

  

 piatek13 paper till we meet again 07 p13til07 12x12 

 

1 opmerking: