Challenge Mannenkaart

Voor de maand April is de opdracht.

Maak een mannenkaart.

Met Maja Papier heb ik het voorbeeld gemaakt.
Deze lijn vind ik erg mooi, 
en dit is niet mijn eerst kaart die ik hier mee maak.


Vaak horen wij in onze winkel dat mannen kaarten
 moeilijker is dan ander kaarten.
Daarom hebben wij gekozen voor een mannenkaart.

Als Basis heb ik een label mal gebruikt.
Deze is van Studio Light Essentials 



Het plaatje komt ook van de Maja serie.

Recht heb ik mijn favoriete gaatjes stencil van Joy gebruikt.

De klok komt uit een knipvel en de pijlen komen van het
 stencil CraftEmotions 115633/1601


Ja en de achterzak is toch ook wel erg stoer.
Dit is een onderdeel van een studiolight stencil.
In de achterzak zit een label die van het basis stencil komt.
De tekst erop is van Joy 6410/0522

Omdat de man op het plaatje witte schoenen draagt
 heb ik ze ook in wit uit gestanst.

Voordat ik ze uit het stencil haalde 
heb ik ze eest op kleur gebracht met inkt.
Dit stencil is van Marianne design LR 0658.

Dank voor het lezen van dit blogbericht.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.

Hieronder vind je een aantal gebruikte materialen.
Klik op het plaatje en je vind het artikel in de webwinkel.





  


    




 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen: