Just married kaart

 Hallo allemaal, ik mag jullie weer een kaart laten zien .

Ik heb een bruiloftskaart gemaakt , waarvan de basis een dutch doobadoo stencil is . 


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie knipvel van Piatek Always and forever .

Hier heb ik de elementen uitgeknipt om in een shaker te verwerken.

De stempel die ik gebruikt heb , daar heb ik extra hartjes en ringen van gestempeld en ook in de shaker verwerkt. .Hiervoor heb ik een stuk transparante sheet gebruikt .

Ook uit het grote vel van Piatek heb ik wat mooie bloemen en vlinder geknipt en daar een bloemen hoekje van gemaakt .
Het mooie papier is van Craft O Clock Pink Mood , voor een roze liefhebber een geweldig mooi papier !


Natuurlijk is al dit moois te koop bij https://www.hobbyshopveldmaat.nl/

Hieronder zal ik de gebruikte materialen laten zien en klik je hierop, dan komt je gelijk bij het desbetreffende product.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Groetjes Francis 

















8 opmerkingen: