B day

Hallo allemaal,

Voor de verjaardag van een voetballiefhebber heb ik deze kaart gemaakt.
Voor de basis heb ik een card art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik uit zwart linnenkarton gesneden.

Hierop heb ik de voetbalmal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik uit het witte kraft krijtwit van CraftEmotions geknipt. En met zwart linnenkarton de losse delen er op geplakt.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Dutch Doobadoo. Hier heb ik ook de plaatjes uit gehaal.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

dutch doobadoo dutch card art bday a4 470713698 

 

dutch doobadoo card art voetbal a5 470713792

 dutch doobadoo dutch design papier a4 voetbal 473005012 0621

craftemotions karton kraft krijtwit 10 vel 305x305cm 220gr

2 opmerkingen: