Have a Wonderful Birthday

Goedemorgen,

voor een jarige buurvrouw heb ik deze kaart gemaakt. In onze buurt houden we nog steeds de verjaardagen van de buurvrouwen aan. Het was een gezellige morgen. 

Voor deze kaart heb ik het designpapier van Craft O' Clock - Pink Mood gebruikt. 

De stansmal is van Studio Light - Slimline Essentials nr 82




De mal van Studio Light heb ik uit wit cardstock gestanst, hierop Pink Mood gemat. Daarop spiegelkarton en weer een matlaag met Pink Mood.


Voor de bloementoef heb ik de extra bloemenset gebruikt. Deze zijn om zelf uit te knippen. In het hartje van de bloem heb ik een donkerrode parel geplakt.
Ook de blaadjes komen uit aparte set. De link staat onderin dit bericht.





In deze pocket, die ook bij deze stansset zit, heb ik geld gedaan





Het embellisment komt ook uit een set van Craft O' Clock. De glossy accents is van Ranger

Dit was het weer voor vandaag!
Fijne dag.

Groetjes Renate 





   

4 opmerkingen: