Hiep hiep & hoera

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze stoere kaart zien. Bij deze kaart heb ik gewerkt met een Mixed media paperpad van StudioLight. In dit paperpad zit niet alleen papier, maar ook knipvellen en vellum.

De basis van mijn kaart is de Dutch Doobadoo slimline Hoera. Deze heb ik twee keer uitgeknipt en tegen elkaar geplakt. Aan de onderkant heb ik dit los gelaten als standaard en aan de bovenkant heb ik er een pocket van gemaakt.

In de pocket zitten twee label. Deze zijn gestanst met de Pocket Card Marks stans van Marianne Design.


Op een van de labels heb ik vellum verwerkt. Op de andere een stempel van Craft Emotions. Aan de achterkant zit een pocket om geld in te stoppen.


Op de voorkant zit de tekst Hoera. Deze is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal.


De tekst Hiep is gemaakt met een de tekststans van Craft Emotions.
Deze heeft mooie grote letters.


Uit de Pocket Card Marks stans van Marianne Design komen ook deze leuke haakjes en het &-teken.


Verder is de kaart versiert met knipfiguren.


Rechts op mijn kaart zit dit leuke uithangbord van Marianne Design. Hierop heb ik ook een tekst van Marianne Design gebruikt.


En dan is dit mijn kaart.

Veel knutselplezier

Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 














1 opmerking: