Fotoboekje /mini journal

 Hallo allemaal , vandaag is het mijn beurt om jullie iets te mogen laten zien .

Ik ben aan de slag gegaan met de prachtige mal van Studio light, en heb daar een mini fotoboekje van gemaakt.

Maar deze mal is ook perfect voor een mini planner, er zitten ook heel veel losse stansjes bij .

Die heb ik ook op het boekje gebruikt op de voorkant en ook de sluiter komt van deze stans. 

Ik heb alle randjes met distress inkt bewerkt en het leuke stempeltje is van Craft Emotions 

Het zijn wel heel veel foto's, maar ik wilde jullie laten zien dat er ook best veel in dit boekje kan .

De klemmetjes die je ziet , zijn gebruikt zodat ik een goede foto ervan kon nemen. 

Alle producten komen natuurlijk van www.hobbyshopveldmaat.nl/

Na alle foto's komen de gebruikte producten , en klik ja daarop, dan kom je gelijk in de shop.

Groetjes weer en tot de volgende post, Francis 












Dit is wat ik heb gebruikt:













3 opmerkingen: