Reminder April Challenge

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze reminder zien voor de de lopende Challenge hier bij Hobbyshop Veldmaat.

De Challenge is: maak een mannenkaart.

Dit is mijn creatie geworden. De basis is een stans van StudioLight, de StudioLight Essentials nr. 279.


Links heb ik gewerkt met een stempel van Craft Emotions en het gereedschap van Marianne design. Dit gereedschap heb ik uit designpapier gestanst.

In het midden heb ik tandwielen gebruikt. Deze heb ik geplakt op een transparante sheet, zodat het lijkt alsof ze aan elkaar zitten en kunnen draaien en dat ze geen achtergrond hebben.

Rechts heb ik een pocket van Studiolight gebruikt, de Essentials no. 277, en hier heb ik enkele labels in gestopt.

Met een stempelset van Craft Emotions heb ik de tekst "Van harte gefeliciteerd" over de labels verdeeld.

De achterkant heb ik ook bewerkt. 

 

Links heb ik een mooie tekst gestempeld en deze versiert met leuk randjes en in het midden zie je de tandwielen terug. Dit is dus de achterkant van de tandwielen aan de voorkant. Ik heb bewust de rustige kant van de tandwielen naar achteren gedaan, omdat het designpapier aan de achterkant ook drukker is, dus vond ik het handig om het middelste gedeelte rustig te houden.


Rechts is ook bewerkt met een tekst en met het gereedschap. 
Het gebruikte designpapier is Bohemian Harmony van Maja Design.


En dan is dit mijn creatie.
Je kunt nog meedoen met de Challenge door je creatie in het juiste mapje op Facebook te plaatsen.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 



 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen: