Uitwerking Samen Creatief #23

 

Afgelopen dinsdag heb ik samen creatief #23 gegeven.
Hier zie je mijn uitwerking van die avond.
Mocht je nog niet meedoen aan onze samen creatief.
Je hebt nog de tijd tot 15 Maart 2022 om jou creatie in te leveren.
Klik HIER om naar het juiste blogbericht te gaan.

Ik heb dit doosje gemaakt met design papier van Joy! Crafts.
Tot 15 Maart is ook dit design papier in de aanbieding.
Je kunt ze dan bestellen of in de winkel kopen met 15% korting.


Boven op het doosje heb ik een trosje bloemen gemaakt.
Dit heb ik met flowerfoam gedaan.


De meeldraden heb ik gekleurd met verf. Hiervoor heb ik Cadence Hybride glitter champagne gebruikt.
Op deze manier krijgen de knoppen een glitter effect.
Dit is net niet te maar precies goed.


Boven aan heb ik een pijl geplakt met de stans van CraftEmotions 115633/0521.
CraftEmotions heeft hier ook stempes bij. Ze passen met de tekst precies op de pijl.


Binnen in het doosje. In het doosje zelf zit het boekje met theezakjes.


Boven aan heb ik een rondje uitgestanst.
En de tekst maak er een mooie dag van op gestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress Oxide vintage photo.
Ook de tekst heb ik hiermee gestempeld.


Boven op het boekje een prachtige vlinder.
De dichte vlinder uit cardstock en de open vlinder uit design papier.
Alleen het lijfje plak ik vast. De vleugels maak ik goed bol.


Hier zie je de vlinder nog een keer.


Binnen in het doosje passen 2 thee zakjes.
Je kunt er natuurlijk ook een gift card indoen.
Of contant geld.


Ik ben heel erg benieuwd welke creaties jullie allemaal gemaakt hebben.
Of misschien ga je hem nog maken.

Met creatieve groetjes van
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel. 

   





1 opmerking: