Ein Mädchen

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit albumpje zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Hello Little Girl van Craft O Clock.

Met de Page Perforation stans van Craft Emotions heb ik de basis van dit album gemaakt. Met de stans heb ik de gaatjes gemaakt en deze heb ik telkens met een klein stukje lint vast gemaakt. Hiervoor heb ik drie kleuren lint gebruikt.



Met Duitse baby stans van Craft Emotions heb ik de tekst "Ein Mädchen" op de luchtballon op de voorkant gemaakt. De luchtballon komt uit het bijpassende knipvellenpakket.



Op de eerste pagina heb ik een pagina gebruikt uit de Junk Journalset. Op deze pagina kun je enkele gegeven van de baby invullen, zoals de naam en het gewicht.


Hierboven heb ik wederom de Duitse stans gebruikt voor de tekst "ein baby"


Rechts heb ik de Border Round Magic flower stans van Craft Emotions gebruikt.
Hierin kan een foto worden verwerkt.



In deze pagina zit een extra pagina geschoven.
Deze kun je eruit trekken met het hengseltje dat lijkt op een kettinkje.
Deze komt uit het knipvellenpakket.
Om dit stevig te laten zijn, zitten hier twee kettinkjes op elkaar met daartussen een stukje transparante sheet om het te verstevigen.


Dit kaartje zit hierin.


Op deze volgende pagina zit een kleine pocket en een envelopje uit de Junk Journalset.


Deze kaartjes zitten hierin verwerkt.


In deze pagina zit ook een kaartje verstopt.

Dit is het kaartje dat hierin zit. Het is in de vorm van een flesje. 
Gemaakt met de baby album set van Dutch Doobadoo. De voorkant is bewerkt met designpapier.
Op de achterkant kan een foto.

Dit is de volgende pagina.

In de linkerpagina zit weer een pocket verwerkt met hierin twee kaartjes voor foto's

Rechts heb ik weer een Duitse tekst gebruikt.


Ook hierin zit weer een kaartje verwerkt met een kettinkje als hengsel.

Dit is de volgende pagina. Hierin zit links ook een envelopje uit de Junk Journalset.
Verder is het afgewerkt met knipplaatjes.

In de envelop zitten deze kaartje.


In deze pagina zit ook wederom een kaartje in de vorm van een flesje verwerkt.

Dit is de laatste pagina.


In het kader dat al in het designpapier zit, heb ik deze stans van Craft Emotions verwerkt.
Hierop kan dan een foto. 


En dan is dit de achterkant.

Afgelopen maandag heb ik een albumpje laten zien voor een jongetje. Deze kun je hier nog eens bekijken.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   







  




3 opmerkingen: