Spread Your Wings

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met kleurwerk. Ik heb de mooie stempels van CraftEmotions gebruikt. Eerst heb ik de vlinder gestempeld, hier maskeerpapier op gedaan en daarna de grassprieten gestempeld. Zodat deze achter de vlinder worden gestempeld. De vlinder fladderd nu voor de grassprieten langs. 


De kaart heb ik opgebouwd in verschillende kleuren cardstock. Het designpapier is van Joy!Crafts - Bambo Jambo. Ik heb gestempeld met zwarte Memento op het aquarel papier 200 grams van CraftEmotions. Dit aquarelpapier is wit en mooi glad om op te kleuren.


Rechts onderin heb ik nog een bloementoef geplakt, de blaadjes zijn uit een set van Craft O' Clock.


Dit was mijn kaart om jullie te laten zien. 
Fijne dag allemaal.
Groetjes Renate

Hieronder staan alle materialen, als je op de foto klikt kom je in de webshop.

   
   















3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat een prachtige kaart leuk met de grassprieten erachter.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je gemaakt met de vlinder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen