Afscheid Debby

 Helaas nog meer treurig nieuws.

Ook Debby gaat mijn team verlaten.

Zij gaat een nieuwe uitdaging in het creatieve land.

Wij wensn haar heel veel succes met deze uitdaging.

Volgende week zal ze nog mee doen met onze samen creatief #23 en dan is het echt helemaal afgelopen.

Debby dank je wel voor alles wat je voor mij hebt gedaan.

Je super goede ideeën, je leermomenten voor mij en je creatieve input.

Hier enkele kaarten van Debby door de jaren heen!











Nogmaals dank je wel en tot wederziens.

Met lieve groeten
Anneke Bouwmeesters-de Mönnink.
Eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.


4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de 2mooie jaren die ik bij jou team heb mogen horen. En de kansen die je me gegeven hebt. Maar soms is het tijd voor nieuwe dingen. En daar ga ik me voor de volle 100procent voor inzetten.

    Groetjes debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk om dit zo terug te zien bij elkaar.
    Het allerbeste Debby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen