Green card

  Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze groene kaart zien. 

'

Bij deze kaart heb ik gewerkt met het designpapier Bamboo Jambo van Joy!Crafts.


 

Op het designpapier heb ik een masking mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze mal geeft een mooie mandala op de achtergrond.

In het midden heb ik gewerkt met de mal Border Round Magic Leaves van Craft Emotions. Hierop heb ik gestempeld met de handletterstempel van Craft Emotions.



De randen van het designpapier waren wit. Wanneer je dan snijdt in het designpapier heb je niet meer overal een witte rand. Daarom heb ik met de verf van Cadence "Hybrid Glitter" de rand overal wit gemaakt. In de verf zit ook nog een gave glitter.



Rechts onderin heb ik een wegwijzer gebruikt. Dit is ook een stans van Joy!Crafts.
Hierop heb ik met bovengenoemde stempel gestempeld.



Rechts bovenin heb ik Ginko Leaves van Craft Emotions gebruikt. Deze heb ik gestanst uit designpapier. Zo passen de kleuren er perfect bij.

En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 
  
 








2 opmerkingen: