Geweldig.......

 Het is tijd voor de reminder voor onze lopende challenge.

De challenge is gebruik een Dutch Doobadoo mal.


Dat heb ik gedaan, eerst uit zwart cardstock gehaald, daarna mijn designpapier geknipt en het designpapier op wit cardstock geplakt en uitgeknipt.


Daarna heb ik bladeren, bloemen en een stempel gebruikt voor mijn creatie.
Omdat alles in het zwart wit is heb ik er voor gekozen om  mijn stempel niet in te kleuren.


En dit is mijn gehele kaart, doen jullie gezellig mee?

 Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

 

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen: