Little explorer

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit albumpje zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Hello Little Boy van Craft O Clock.


De voorkant het ik versierd met de knipplaatje die bij het designpapier horen.


De basis van het album is gemaakt met de Page Perforations mal van Craft Emotions. Met deze mal heb ik de gaatjes gemaakt en hierdoor heb ik het lint geweven.


Dan heb ik dit albumpje.




In de eerste pagina zitten twee labels verwerkt. De kleine kaartjes die ik hiervoor heb gebruikt komen uit de bijpassende Junk Journalset. Het grote label rechts is gemaakt met designpapier.



De tweede pagina's zien er zo uit. 




Op deze pagina's zitten Duitse teksten van Craft Emotions verwerkt.
Hobbyshop Veldmaat heeft namelijk ook een assortiment in Duitse stansmallen, waaronder deze leuke teksten voor een geboorte.


Op de volgende pagina heb ik ook gebruik gemaakt van de Junk Journal set. Hieruit komt de pocket die ik gebruikt heb op de rechterpagina.


In deze pocket zit een label verwerkt. Ook deze komt uit de Junk Journal set. Daarbij zit een bingokaart die ook uit die set komt.


De volgende pagina ziet er zo uit. Hierbij heb ik weer verschillende knipplaatjes gebruikt.



Ook hier zie je weer een Duitse tekst terug. Deze komt uit dezelfde stansset van Craft Emotions.



In deze pagina zitten ook nog enkele extra pagina's verwerkt.


Dit zijn de pagina's die bovenin en aan de zijkant van de pagina zitten. Wanneer je pagina's zowel van boven als van de zijkant in je pagina wilt schuiven is het handig om hiertussen een dun plastic laagje te doen. Zo zijn de verschillende vakken toch gescheiden.



Op een van deze kaartjes heb ik dit knipplaatje verwerkt. Hoe leuk zou het zijn om een foto van jouw kindje in dit pakje te stoppen?

 


De swirl die op deze pagina zit, zit bij in de Duitse teksten set. Hiermee kun je je pagina helemaal af maken.


Op een ander kaartje heb ik dit portret van de giraf verwerkt, maar ook hierin zou je een eigen foto kunnen doen.


Dit is de volgende pagina.


Hier zit wederom een pocket uit de Junk Journal set verwerkt met hierin een labeltje en eventueel een foto.


En dan is dit alweer de laatste pagina.
Links zit hier weer pocket met verschillende labels. Rechts zit een grote pocket die de gehele pagina bedekt.


In de linkerpocket zitten deze kleine labels.


In de rechterpocket zitten deze kaartjes.




Aan de achterkant heb ik in het lintje een strik gemaakt om het album goed vast te maken.



En dan is het albumpje alweer uit.

Dit albumpje is gemaakt voor een jongetje.
Komende donderdag zal ik een albumpje laten zien voor een meisje met het papier Hello Little Girl, maar dit albumpje wordt weer geheel anders.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   



  



4 opmerkingen: