Be yourself, Dream on

  Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.

Op deze kaart heb ik gewerkt met het designpapier You can be van Piatek.
In dit designpapier zit papier dat past bij allerlei verschillende beroepen. 
Ik heb gekozen voor het ruimtevaart papier.


In het midden heb ik gewerkt met de Border round magic flower van Craft Emotions. Deze heb ik in het geel gestanst en hiervan heb ik een shaker gemaakt door het middelste uit deze mal te knippen.
In deze shaker zitten raketjes die ik heb uitgeknipt uit het designpapier. Deze raketjes heb ik vervolgens bewerkt met de Glossy Accents van Ranger. Zo gaan ze mooi glimmen.


Rechts van de shaker heb ik dit ronde element uitgeknipt uit het paperpad en ook hiervan heb ik een shaker gemaakt. In deze shaker zitten planeetjes die bewerkt zijn met Glossy Accents.


Links op de kaart heb ik hetzelfde gedaan met deze gave sterrenrand. Ook dit is een shaker.
Deze is gevuld met sterretjes. 


Verder heb ik de kaart versiert met knipelementen.

 

En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.




 













3 opmerkingen: