Let your dreams be your wings

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een lekker roze kaartje voor jullie. Ik hou wel van wat apartere kaartjes en deze keer heb ik een swingkaart gemaakt. Hiervoor heb ik babyroze en crème cardstock als basis gebruikt. Hierop het prachtige dessinpapier van Scrapboys (First Love). Zo mooi met die roze bloemen.

De basiskaart is 15x30 cm en deze heb ik gerild op 7,5 cm en 15 cm. Uit de rillijn van 7,5 cm heb ik cirkel gehaald met de stanzenset van CraftEmotions. Hierin heb ik een kleine cirkel gehangen die vast zit met wat touw. Op de voorkant van de kleine cirkel heb ik de paddenstoelenstanzen van CraftEmotions gebruikt. De steeltjes heb ik wat ingekort zodat ze beter passen.

 
Wanneer je de kaart open vouwt, draait de cirkel en komt de tekst tevoorschijn. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna mooi goud embossingpoeder van Nuvo gebruikt.

Aan de rechterkant heb ik dezelfde cirkelstanzen gebruikt. De witte cirkel is gestanst uit aquarelpapier. Hierop heb ik het vlinderstencil van CraftEmotions gebruikt en daarbij 2 kleuren Memento Versa Magic (Pink Petunia en Pixie Dust) gebruikt. Op het onderste deel heb ik de grasstempel van CraftEmotions gestempeld met Versamark en daarna Crystal Clear embossingpoeder van Nuvo gebruikt zodat je onzichtbare lijnen hebt.
Daarna de vlinder op de cirkel geplakt.

Hier de tekst met het mooie gouden embossingpoeder van dichtbij.

En de paddenstoelen. Bij deze 2 heb ik bovenkant extra gestanst uit roze cardstock en op de crèmekleurige basis geplakt.


Is deze stempel niet geweldig? Vind deze zo leuk om te kleuren. Heb hem met hetzelfde gouden embossingpoeder als de tekst gestempeld op aquarelpapier en daarna ingekleurd met aquamarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel. 
scrapboys first love paperpad 24 vlcut out elementsdz filo09 190gr 152x152cm 
craftemotions big nesting die deckle cirkels card 150x160 132cm 0621
craftemotions mask stencil bugs vlinders en ringen a5 carla creaties 0122
 
1320155001


versa magic inktkussen dew drop pink petunia gd000075 

 versa magic inktkussen dew drop pixie dust gd000034

3 opmerkingen: