Hoera een meisje

Hallo allemaal,

Toen ik mijn DTpakket kreeg en het prachtige papier van Craft O'Clock zag wist ik meteen waar ik mee moest begonnen. En dat moest wel iets speciaals worden en anders dan een kaart. Ik heb de meisjeslijn (Hello Little Girl) van het dessinpapier gebruikt, maar er is ook een prachtige jongenslijn van.
Het is uiteindelijk een mini album geworden en vind hem zo schattig geworden. Ga er maar even goed voor zitten want ik heb er heel veel foto's van gemaakt ;)

Voor de basis heb ik roze linnenkarton gebruikt. Alle randen van het dessinpapier heb ik bewerkt met een distresser.
Het is echt een mini album, want het is maar 10x10 cm. Perfect voor de mooie afbeeldingen die ik het dessinpapier zitten.

Dit is de voorkant. Linksonder heb ik een cadeau wat verhoogd opgeplakt met 0,5 mm foamtape. Deze komt uit de bijpassende extra cut set. Hieruit komen ook de bloemen die ik als een toef in de rechter bovenhoek heb geplakt. Heb in het albumpje meerdere plaatjes uit de cut set gebruikt.
De tekst "Hoera een meisje" heb ik gemaakt met een stans van CraftEmotions.

De rug van het albumpje. Dit heeft niet meer nodig dan dit prachtige papier toch?

 

De achterkant heb ik ook beplakt en een plaatje uit de cut set gebruikt.


Zo ziet het er aan de binnenkant uit. In de rug heb ik een binding gemaakt waarop 2 pockets geplakt zitten.

De pagina's hebben niet meer nodig dan de afbeeldingen uit het dessinpapier. Die zijn al zo mooi van zichzelf. Jullie hebben zeker wel door dat ik helemaal weg ben van dit papier? ;)
 
In de pockets heb ik labels gemaakt. En in 1 ook nog een envelopje waar je bijvoorbeeld een cadeaubon kunt doen.

Hieronder heb ik nog wat detailfoto's. 









Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.
 
Zijn jullie nu ook helemaal verliefd op deze babylijn?
Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

6 opmerkingen: