Maart challenge reminder

Goedemorgen, vandaag heb ik een reminder te laten zien van onze huidige uidaging: gebruikt een Dutch DooBaDoo mal. 

Dit is mijn uitwerking geworden:


Ik heb hiervoor de Dutch DooBaDoo Shape Art Love mal gebruikt. Deze heb ik overgetrokken op rose cardstock van CraftEmotions. Deze weer gemat met wit cardstock. Hierbij het mooie designpapier van Craft O' Clock - Hello Little Girl gebruikt.


De toef aan de rechterkant van de mal heb ik opgebouwd met de elementen uit het extra's set van deze serie.


De Liefs stans is van Marianne Design, deze heb ik nog een extra matlaag van rose gegeven. 

Onder in dit bericht kun je je kaart/creatie linken. Ook heb ik alle materialen gelinkt, als je op de foto klikt kom je in de webshop.
Fijne dag,
Groetjes Renate DT










You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen: