Een opkikkertje voor jouw

Dag lezer van dit blogbericht.

Vandaag mag ik deze creatie laten zien.

Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het stencil 
Studiolight Essentials SL-ES-CD123
Het voordeel van dit stencil is 
dat je alle onderdelen kunt uitstansen.
Zowel de basis kaart maar ook de delen die er op volgen.
Vooral bij het linker en het rechter
 gedeelte is deze mal wel erg fijn.

Daarbij vind ik het rechter randje heel speels
wat mijn creatie wel af maakt.
 

Voor de basis heb ik Roomwit cardstock genomen
 met daarop Kraft cardstock.

Het designpapier is van Paperhaven Love Notes.

Het plaatje is van Marianne design.
Dit heb ik op de cirkels van CraftEmotions 115633/0961 geplakt.

Van nummer130501/1510 heb ik de tekst gebruikt.
 Deze is op de banner van nummer 115633/0521 geplakt.


De vlinder is een stencil van 
Marianne design LR 0747
Deze vind ik erg mooi van vorm.


Hier zie je de stencils van Marianne design.
Het klaverblad LR0745. 
De kikkers van LR 0461.



Op het stencil van de kikkers zit ook deze libelle.
Door de vleugels in verschillende hoogtes 
op te plakken geeft dit een speels effect.


Voor de bloem heb ik het stencil 
van Craft & You CW123/ Cherry Blossom gebruikt.
Na het stansen heb ik de randjes wit gemaakt
 met Cadence reliëf pasta.
Gaatje in het midden geponst voor de meeldraadjes.

De blaadjes zijn van CraftEmotions 115633/0277

Het geheel opgeplakt met de lijmpistool.

Bedankt voor het lezen van dit blogbericht.
Hieronder vind je de producten  die ik heb gebruikt.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid van het Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.











2 opmerkingen: