Planner Pagina Riky

 Ik kreeg van Anneke een potje met verf van de Cadence.
Ze vroeg aan mij of ik hier een creatie mee wilde maken.
Poeh nou ik had toch eerst geen idee wat ik ermee moest.
Heb ik mijn dochter maar eens gevraagd wil je mij helpen.
En dat wilde ze en samen hebben we deze creatie gemaakt.


Het is een planner pagina geworden.
Dit samen met mijn stoere kleinkinderen.
Gemaakt met de Planner Essentials 1  en Pocket B.
Met deze pocket heb ik ook een randje in het design papier gemaakt/
En achter dit randje heb 2 labels gestopt.
Het design papier is van Maja Design.


Bij Maja Design heb onderaan het scrappapier altijd een randje.
Deze kun je goed gebruiken op je planner.
Dus weggooien is zonde.
Hier zie je het randje van de labels nog een keer.

'

Bij de planner mallen van CraftEmotions zitten veel leuke kleine details.
Die ook bij deze planner pagina kunt gebruiken.
Zoals de paperclip.


Boven aan het jaartal.
Die heb ik uitgestanst met CraftEmotions Cijfers.
En als je deze uitstanst met Easyconnect.
Dan maak je van je papier een sticker en kun je dit zo op je creatie plakken.
Dan zie je ook geen lijmresten.
Nu denk ja maar waar is de cadence nu op bewerkt.
Nou aan de achtergrond zie je allemaal luchtbellen.
Deze is met masking mal CraftEmotions Ocean Luchtbellen en de glitter verf van Cadence erop gemaakt.
De verf geeft een hele fijne glitter detail.
Heel erg mooie om dit te zien.

Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.
En wie weet tot een volgende creatie.

Groetjes van Riky.
Vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.











3 opmerkingen: