Veel liefs

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.
Deze is gemaakt met het designpapier Woman in Gold van Paper Heaven.


Bij deze kaart heb ik gewerkt met de Border round magic flower van Craft Emotions. Deze heb ik in twee groottes gestanst.



Hier heb ik vervolgens de stans weer opgelegd en deze aan de binnenkant omgetrokken.



Wanneer ik het getekende deel eruit knip, heb ik deze leuke vorm.


Deze heb ik verwerkt op de kaart. Daarin heb ik een leuke tekst van Craft Emotions en een tekst van Marianne Design gestempeld.

De labels kunnen ook uit de kaart geschoven worden.

Wanneer ik deze labels eruit haal verschijnt er een andere tekst. Deze tekststempels zijn ook van Craft Emotions.



De labels hebben dan ook al een leuke tekst.
Er is dan nog ruimte over voor een persoonlijke wens of misschien een financiële bijdrage?

 

Links bovenin de hoek heb ik ook een stempeltekst van Craft Emotions gebruikt. De rand van het designpapier heeft een leuke stiksteek rand. Deze is gemaakt met de Page perforation stans van Craft Emotions.


En dan is dit mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  




  


2 opmerkingen: