Hallo iedereen , ik ben Francis Weitering en ik mag vandaag bekend maken dat ik vanaf  maandag 14 maart officieel designteam member ben van Hobbyshop Veldmaat!.

Ik zal jullie eerst wat meer over mijzelf vertellen, ik ben 52 jaar , getrouwd en ik woon in Schiedam .

Ik heb twee zoons , een van 12 en een van 27 jaar...

Ik werk als vrijwilliger in de bibliotheek en de rest van mijn tijd is voor mijn hobby.

Ik ben elke dag wel iets aan het maken, van kaart, kleuren, lay-out tot foto boek .

Ik maak ook graag poppen van stof , de Tilda stijl voor zover iemand dat kent .

Dus ik hoop jullie te inspireren via de Hobbyshop Veldmaat

Ik heb er in ieder geval super veel zin in !!!

Groetjes Francis 






5 opmerkingen:

  1. Super leuk Francis, gezellig dat je in dit team zit. Veel succes!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, vind het nu al zo gezellig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier bij deze leuke groep.
    Ben reuze benieuwd naar je creaties.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen