Dikke Knuffel

 Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien.
Ik hoop dan ook dat ik jullie kan laten genieten van mijn creatie.


Ik heb gewerkt met het mooie Maja Design papier Denim&Friends.
Ik heb het scrappapier gebruikt.
De mal waar ik deze tag meegemaakt heb is van Dutch Doobadoo.

                                          

Voorop de tag heb ik een bloem gemaakt van Flower Foam.
Deze keer heb ik gekozen om 1 grote bloem te maken.
De bloem heb ik gekleurd met Memento. Daarna warm gemaakt op de strijkijzer.
Zodat ze een beetje bol worden.
De meeldraden heb ik geverfd met Cadence Hybrid Glitter.
Achter de bloem een klein envelopje van onze eigen mal.


In de grote tag heb ik 2 labels gemaakt.
De labels zijn gestanst met de mal van CraftEmotions.
De grunge lijn vindt ik echt helemaal te gek.


Op deze tag heb ik een vlinder geplakt.
Onder de vlinder zou je dan nog een persoonlijke foto kunnen plakken.


Op deze tag heb ik de nieuwe mal van Marianne Design gebruikt.
Deze mal was aardig lang en heb hem dan ook door midden gesneden.
De tekst op de label kun je zelf maken zoals je dat wil.
CraftEmotions heeft daar een prachtige stempel set voor.



Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn creatie.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Annkeke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zie je alle artikelen die ik gebruikt heb.
Klik op het plaatje en je komt bij het juiste artikel in onze webwinkel.










6 opmerkingen: