It's a Girl

Goedemorgen allemaal, 

vandaag laat ik jullie een boxkaart zien. Hier bij heb ik het schattige designpapier van Craft O' Clock - Hello Little Girl gebruikt.


Op de overhangende gedeeltes heb ik een klein tafereeltje gemaakt. Deze elelmenten komen van het extra setje, deze zijn om zelf uit te knippen. In het middengedeelte heb ik de elementen op mika gezet. Om zo een speels effect te krijgen.





Onder de afhangende gedeeltes heb ik tafereeltjes uit het designpapier geplakt, deze zijn gemat op wit cardstock en beínkt met Vintage Photo van Ranger.



Op de onderstaande foto's kun je zien hoe ik deze tafereeltjes heb opgebouwd



Op het achterpaneel kun je nog details toevoegen.


Dit was het van mijn kant vandaag, hieronder zal ik de matrialen linken, als je op de foto klikt kon je bij het product in de webshop.
Fijne dag, groetjes Renate


   
















 

3 opmerkingen: