Samen creatief # 45

 Hallo allemaal, hopelijk hebben jullie genoten van de live die ik net heb gegeven, en zoals beloofd hierbij de foto's van mijn voorbeeld voor de samen creatief #45.

Hierbij het ik gewerkt met het mooie papier van Autumn beauty van Scrapboys




Aankomende zondag plaats ik de samen creatief waar ik tijdens de live mee bezig was.
Daar werkte ik met het prachtige papier Rosalia van Scrapboys.
Mocht je dit papier ook willen, hier is de link ervan:
Ik hoop in ieder geval dat jullie het een mooi project vonden en ook zeker gaan maken!
Bij 10 of meer inzendingen wordt er zelfs een prijs verloot, dus het is zo de moeite waard om mee te doen !
Je kan je creatie plaatsen in het album op facebook!
Ik kijk uit naar jullie prachtige creaties, groetjes Francis





1 opmerking:

  1. Het is een prachtige project Francis. Dank je wel voor de live die je gegeven hebt. En jou creatie ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen