Veel liefs

Hallo allemaal,

Lemoncraft heeft prachtig dessinpapier (Linien Story) in mooie zachte kleuren. Daar hou ik wel van.
Daarmee heb ik een kaart gemaakt voor iemand die graag van bakken houdt.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.071) gebruikt. Deze heb ik uit babyroze linnenkarton en kraft krijtwit gesneden.


De tekst is van CraftEmotions. De hoeken heb ik afgerond met een hoekpons van Vaessen en vervolgens met foamtape opgeplakt.

Heb wat verschillende bloemen van Studio Light en Scrapberry's gebruikt. De roze bloemen zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions en heb ik daarna bestempeld met een stempel van CraftEmotions en Distress Inkt Gathered Twigs.

De plaatjes komen uit een oudere lijn van Scrapboys (Kitchen Stories).

Het midden heb ik ook verhoogd opgeplakt met wat foamtape.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten