Challenge Januari 2024: Maak een ronde kaart

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien van een ronde kaart.


Ik heb er een easel kaart van gemaakt.
Het design papier wat ik heb gebruikt is Rosalia.
Met het mooie donkerbruine linnenkarton komt het papier goed naar voren.


Ik heb ook de plaatjes gebruikt van Rosalia.
Daarmee heb ik de kaart mooi kunnen versieren.
Het stukje waar gefeliciteerd op staat heb ik verhoogd met foam tape.
Op deze manier blijft de easel kaart mooi staan.


Boven op een prachtig plaatje.
Ik heb deze pas is gemaakt met een malletje van craftEmotions.



Onder het rondje nog een uitgeknipt plaatje.
Kleine vlindertjes komt van een mal van CraftEmotions.

Doe jij mee met onze challenge?
Dan maak je kans op een shoptegoed van 10 euro.
Er zijn een aantal spelregels:
De kaart mag niet voor 1 Januari 2024 op internet hebben gestaan,
Je mag met maximaal 2 kaarten mee doen,
En wij zien graag 2 artikelen terug, duidelijk op de kaart, die in onze winkel of webwinkel te koop zijn.
Heel veel succes met deze Challenge.

Groetjes Riky Winkelhuis.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte artikelen zijn te koop bij www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het juiste plaatje en je komt direct bij het bewuste artikel.









You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten