Woodland

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze schattige kaart zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Woodland Cuties van Piatek.

De basis van de kaart heb ik gemaakt met de hondenhok mal van Dutch Doobadoo.
In het designpapier zat ook een vel met een houtstructuur.
Deze heb ik gebruikt om het hondenhok een houtstructuur te geven.



Deze schattige diertjes heb ik uitgeknipt om de kaart mee te versieren.
De achtergrond die je in het hok ziet, is ook een plaat uit het paperpad.


Aan de bovenkant is de kaart versiert met cirkelvormige knipfiguren.
Door hier een touwtje aan te maken heb ik hier een ballon van proberen te maken.


En dan was dat alweer de kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  










Geen opmerkingen:

Een reactie posten