50ties

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit cadeautasje zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Back to 50's" van Yvonne Creations.


Ook de knipfiguren komen uit dit paperpad.


Deze 3d-knipplaat komt uit het bijpassende knipvel eveneens van Yvonne Creations.

 

Daarnaast heb ik voor deze creatie de stempelset "Essentials nr.238" van StudioLight gebruikt.
Hiermee heb ik de stempeltekst "open here" met de pijl gestempeld en de tekst "handmade with love" op de achterkant.



Bovenop dit tasje zit een Bagtopper "Essentials nr.468" van StudioLight.
Hiermee kun je een tasje als dit op een leuke manier laten sluiten.


En dan was dat weer mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten