Outdoor

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze doorkijkkaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "The Great Outdoor" van Mintay.


Uit dit paperpad heb ik ook enkele knipfiguren gebruikt, zoals dit kompas, maar ook de fotocamera en de stenen en de boomstammen komen hieruit.


In de doorkijkkaart zit deze schattige eekhoorn.
Deze is gemaakt met de stansset "Friendz nr.700" van StudioLight.



Met dezelfde stansset, maar door gebruik van andere kleuren, heb ik dit stinkdiertje gemaakt.


Naast de knipfiguren en deze diertjes is deze kaart verder versiert met deze stempel "just be you".


En dan was dat weer mijn kaart voor deze week.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten