Winterse Kaart

 Goedemorgen Allemaal.

Vandaag laat ik jullie een winterse kaart zien.
Gemaakt naar een idee die ik zelf als kaart heb gekregen.
Deze vond ik zo mooi dat ik dacht, ik ga deze ook maken.
En al zeg ik het zelf het is me aardig goed gelukt.

Het Design papier is van Craft OClock Winter Morning.
Dit mooie blauwe papier kun je alle kanten mee uit voor een winterse kaart.



Boven aan heb ik een rondje gestanst en daar een plaatje op geplakt.
Het plaatje en het rondje eronder heb ik afgewerkt met snow van CraftEmotions.


En winterse bloemen. Hoe prachtig zijn deze.
Met een verfijnd takje in het groen.


Ik heb daaronder een stukje geplakt kristallen ornament.
Dat heb ik gestanst uit glitter papier.


En dan heb je een super leuke stempel sneeuw + ijs = winter.
En dat was het een week geleden ook nog.
Wat een plezier met schaatsen was het toch.
Een paar hertjes erbij die in de sneeuw staan of liggen.

Deze kaart doet ook mee met de challenge bij Kaartjes Inspiratie.
Het thema is daar een winterse kaart.
Doe jij ook mee met de challenge daar?
Kun je leuke prijs mee winnen.
Klik HIER om naar hun blogger te gaan.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
En tot de volgende creatie.
Groetjes Anneke.
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten