Challenge Januari 2024: Maak een ronde kaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een reminder laten zien voor de challenge: Maak een ronde kaart.
Doe jij ook mee? Laat jouw creatie hieronder achter of hier op Facebook


Ik heb de ronde mal Cirkels scalop XL drop gebruikt voor de ronde basisvorm.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is The Great Outdoor van Mintay.
Met een kanten randje heb ik de witte sierrand gemaakt.



De stempelset Droom en Geniet van Marianne Design heb ik gebruikt voor deze toepasselijke stempeltekst.

 

Met knipfiguren heb ik de kaart afgewerkt.


En dan was dit alweer mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten