Voorjaarskaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik wat voorjaarsinspiratie voor jullie.
De keukenschort van Dutch Doobadoo (470.784.275) kun je ook gebruiken voor iemand die graag in de tuin werkt. Voor de basis van mijn kaart heb ik goudgeel linnenkarton gebruikt. Hiervoor heb ik een dubbele vierkante kaart van 15x15 cm gemaakt. Het dessinpapier en de plaatjes zijn ook van Dutch Doobadoo (Potje zomer 473.005.029). Als decoratie heb ik wat Nuvo Drops gebruikt.


Kijk nou toch hoe mooi deze plaatjes zijn.

Op de schort zit een klein zakje. Deze heb ik verhoogd met wat foamtape opgeplakt.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten