Samen creatief 45 , voorbeeld van de live

 Hallo allemaal, zoals beloofd hier de foto's van de live van afgelopen dinsdagavond.

Ik heb hem heerlijk op mijn gemak afgemaakt .
Ik zag al prachtige voorbeelden voorbij komen in het album, super!!!
Bij 10 of meer inzendingen wordt er een prijs verloot, dus zeker de moeite waard om mee te doen!
Het filmpje van de live staat op het you tube kanaal van hobbyshop Veldmaat , hier is de link :
Op datzelfde kanaal staat ook het filmpje van het voorsnijden.
Vond je het papier waarmee ik werkte nou ook zo mooi, er zijn nog enkele pakketjes over! Het gaat om het papier van Scrapboys Rosalia, en je kan er twee projecten zoals deze mee maken, je krijgt nl een heel blok erbij !!
Hier is ook de link daarvan :
Nou ik hoop dat nog veel mensen mee gaan doen, zo benieuwd naar jullie uitvoering!!
Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis XX








1 opmerking: