Loaded envelop

Hallo allemaal,

Toen ik het dessinpapier van Craft&You (Lovely Day) in mijn designteampakket zag, wilde ik daar iets  anders dan een kaart mee maken. Ik heb een loaded envelop gemaakt. Als basis heb ik licht jeans linnenkarton gebruikt.

Dit is een foto van het hele project. Het papier is zo mooi. Dat heeft niet veel versiering nodig. Ik heb er alleen wat bloemen met in het hart Nuvo Drops op gedaan als decoratie. De envelop heeft 3 vakken waar ik labels in heb gemaakt. Onderaan het bericht zal ik kort beschrijven hoe ik het gemaakt heb.


Dit is de bovenkant zodat de vakken wat beter zichtbaar zijn.

Dit zijn de labels die in de vakken zitten. Op sommigen heb ik een afrondpons van Vaessen gebruikt.
De tekst is een stempel van CraftEmotions.

De bloemen zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design.

Voor de basis heb ik een strook van 23x21 cm gebruikt en deze gerild op 1,5 / 3 / 4,5 cm aan 2 korte zijden en 1 lange zijde. De vierkantjes waar de rillijnen samen komen heb ik weggeknipt. Dit deel heb ik op een basis van 14x16,5 cm geplakt.
De 2e maat is 18x21 cm en heb ik ook op 1,5 / 3 / 4,5 cm gerild aan 3 zijden en op een basis van 12x13 cm geplakt.
Voor het voorste kleine vak heb ik een stuik van 13x12,5 cm op 1,5 / 3 cm gerild en deze heb ik op de voorkant geplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


   

 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten