Celebrate !!

 Hallo allemaal, allereerst van mij uit natuurlijk de allerbeste wensen voor 2024. Laten we er met elkaar een mooi creatief jaar van maken .

Ik maak daarmee de start met dit vrolijke kaartje waarop staat Celebrate, nou mooier kan een jaar toch niet beginnen!!
Dit schattige papier is van Piatek en heet Woodland cuties ,nou, die zitten er genoeg op !
Ik heb een wat oudere mal gebruikt van dutch Doobadoo, maar het idee is met elke mal te doen.
Je doet gewoon een gedeelte overtrekken.
Ook heb ik het leuke schoolsetje gebruikt van Yvonne's creation, superleuke schoolspulletjes, maar ook bijv te gebruiken aan de boven of zijkant van een tag !!
Ik heb gekozen de helft te doen en daar kan je dan een tag insteken
Maar hier zal ik ook alles linken wat ik gebruikt heb!
Fijne dag nog iedereen , groetjes weer, Francis










Geen opmerkingen:

Een reactie posten