Layout met trouwfoto's

Hallo allemaal,

In mijn pakket voor deze maand zat prachtig dessinpapier van Craft&You (Sweet Memories) met een trouwthema. Ondanks dat mijn man en ik dit jaar alweer 12 jaar getrouwd zijn, blijf ik het leuk vinden om af en toe iets met onze trouwfoto's te maken. Dit papier leent zich prima om er een layout mee te maken. Voor de basis heb ik een vel van 30x30 cm linnenkarton in de kleur burgundy gebruikt. Deze past perfect bij het dessinpapier en de kleur van mijn jurk. Het dessinpapier heb ik een halve centimeter kleiner gesneden. Ik vond het leuk om mijn paper distresser weer eens te gebruiken langs de randjes.


De mooie muziekstans van Joy!Crafts past hier mooi bij. De rolroosjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. Je kunt een beetje met de grootte spelen door ze strakker of juist minder strak op te rollen. Onder de roosjes heb ik een stans van CraftEmotions gebruikt.

Met Distress inkt Gathered Twigs heb ik diverse stempels van CraftEmotions gebruikt.

Bij 1 foto heb ik een randstans van Card Deco gebruikt.

Wanneer ik mijn paper distresser gebruikt vind ik het ook mooi om her en der wat stukjes uit het papier te scheuren en daar achter een ander dessin te plakken.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

      













Geen opmerkingen:

Een reactie posten